Playson onthult nieuwe logo en heeft “wereldwijde ambities”

icon-calendar 4 april 2022 4/04/22
icon-clock 08:31 uur 08:31
Software
Playson onthult nieuwe logo en heeft “wereldwijde ambities”

Gepubliceerd: 4 april 2022, 08:31 uur

Spelmaker Playson heeft naar eigen zeggen een nieuwe en “frisse” merkidentiteit onthuld, inclusief een herzien modern logo. De make-over maakt volgens de spelmaker deel uit van de ambities om wereldwijd te blijven groeien.

Geïnspireerd door “de sterke neiging van spelers om op de play knop te drukken” bevat het ontwerp van het nieuwe logo een scherpere rode toon om de “gedrevenheid en ambities” te illustreren die de spelmaker kenmerken.

Na aanhoudende groei in de belangrijkste gereguleerde Europese iGaming-markten, zou de beslissing om de identiteit van Playson te vernieuwen “een cruciaal moment in de bedrijfsgeschiedenis van Playson” zijn na een reeks andere interne verbeteringen binnen het bedrijf.

Daarover doelt de spelmaker op verschillende proces updates. Deze moet in lijn met de wereldwijde groeistrategie een nieuwe benadering voor productontwikkeling en de toekomstige product roadmap gaan beïnvloeden.

Bovendien heeft het bedrijf een uitdagende periode gehad waarin het zich heeft moeten ontfermen over werknemers die in Oekraïne zijn gevestigd.

Daarbij heeft het onder meer geholpen bij verhuizing naar veiligere gebieden, zowel binnen als buiten Oekraïne.

Omdat we voortbouwen op een enorm succesvolle periode van internationale groei wilden we de toekomst van het bedrijf op lange termijn veiligstellen. Daarom hebben we verschillende processen binnen het bedrijf geüpdatet. Een dergelijke stap zal ervoor zorgen dat we in de sterkst mogelijke positie zijn om nog betere gameproducten op de markt te brengen. Deze vernieuwde identiteit is een weerspiegeling van het nieuwe Playson-imago en laat zien wie we zijn en wat de toekomst voor het bedrijf in petto heeft. Nu we binnenkort ICE London 2022 ingaan, kijken we ernaar uit om meer details over onze ambitieuze plannen met belangstellenden te delen.Alex Ivshin, CEO Playson

Over Playson

Playson werd in 2012 als bedrijf opgericht als spelmaker en richt zich op de ontwikkeling van online gokkasten en tafelspellen die je in het online casino kunt vinden. Het bedrijf is na de lancering in 2012 flink gegroeid en is inmiddels internationaal actief.

Het hoofdkantoor van Playson staat op Malta, maar de operator heeft honderden medewerkers in dienst over de hele wereld.

Daarmee heeft het een aantal belangrijke partnerschappen opgebouwd met bedrijven zoals Leander Gaming, 1X2 Gaming, Bet Construct en Quickfire.

Playson kun je kennen van spellen als Wolf Power Megaways, Solar Queen Megaways, en Hot Burning Wins.

icon-facebook icon-twitter icon-linkedin icon-share-more
icon-whatsapp icon-mail