Scoor je Pakkie: nieuwe WK-actie en tv-reclame gelanceerd door BetCity

Gepubliceerd: 2 november 2022, 16:29 uur
BetCity heeft de nieuwe WK-reclame gelanceerd. De reclamespot duurt 22 seconden en laat zien hoe leden van BetCity een eigen WK-shirt kunnen verdienen.
De reclame is in aanloop naar het aanstaande eindtoernooi helemaal in WK-sfeer en gekoppeld aan de nieuwe actie “Scoor je Pakkie”. Daarbij kunnen leden hun eigen WK-shirt claimen. Om dit te kunnen doen is een minimale inzet van € 20 benodigd.
Het shirt wordt door BetCity opgestuurd naar de speler en de actie geldt zolang de voorraad strekt. Het online casino attendeert deelnemers er wel op dat hun adresgegevens om die reden actueel moeten zijn.
Je eigen shirt claimen?
- Meld je aan bij BetCity.
- Zet voor minstens € 20 tijdens het WK voetbal 2022.
- Ontvang het shirt per post.
Per deelnemer kan 1 shirt worden geclaimd. Deelnemers moeten 24 jaar of ouder zijn om aan de actie te kunnen deelnemen. Voor een volledig overzicht van de voorwaarden bekijk je de actiepagina.
De reclame zelf is te zien op sociale media en op tv. Omdat BetCity geen gebruik maakt van bekende Nederlanders als rolmodellen voldoet de campagne aan alle wet- en regelgevingen.
Over BetCity
BetCity is een Nederlands online casino dat toegankelijk is voor bezoekers uit Nederland van 18 jaar en ouder die niet in het CRUKS-register staan.
Voor het claimen van de casino bonussen geldt een hogere minimumleeftijd van 24 jaar. De site van BetCity is legaal in Nederland en beschikt over een vergunning van de Kansspelautoriteit (KSA).
Naast sportweddenschappen biedt BetCity ook een online casino en live casino aan. Daarin zijn onder meer exclusieve spellen te spelen die alleen door BetCity worden aangeboden. Ga hieronder dan naar de website van BetCity en meld je aan.