Holland Casino en Selligent Marketing slaan handen ineen

Holland Casino en Selligent Marketing slaan handen ineen

Gepubliceerd: 27 oktober 2019, 06:01 uur

Holland Casino is een samenwerking aangegaan met B2C (Business 2 Consument) marketingbedrijf Selligent Marketing Cloud.

Doelstelling van deze samenwerking is het verbeteren van de customer experience en de loyaliteit aan het Holland Casino te vergroten. 

Het Holland Casino, het casino dat casino spellen kan aanbieden, is de afgelopen periode al druk bezig geweest met het verbeteren van de spelervaringen van bezoekers.

Deze samenwerking maakt het mogelijk voor Holland Casino om de individuele ervaringen van spelers te verbeteren.

Selligent Marketing CS

John Hernandez, directeur van Selligent Marketing Cloud, geeft in een persbericht aan:

”De verschillende fillialen van Holland Casino hebben een vast klantenbestand van bezoekers die regelmatig genieten van het bezoeken van het Holland Casino. Met deze samenwerking kunnen wij de spelervaring naar het volgende niveau tillen.”

Momenteel bestaat Holland Casino uit 14 verschillende fillialen. De samenwerking tussen Holland Casino en Selligent Marketing is voor meerdere jaren en zal merkbaar zijn in alle Holland Casino’s.

Bjorn de Boer, marketeer bij Holland Casino, reageert blij op de opkomende samenwerking:

”Het Holland Casino is constant bezig met het verbeteren en op maat verzorgen van de klantervaring van onze bezoekers. Met Selligent Marketing hebben wij een geschikte partner die zowel professioneel als erg flexibel is. Wij hebben vertrouwen in een lange en vruchtbare samenwerking.”

Regulering op komst

Momenteel zijn het spannende tijden. Mede door de regulering op komst zijn wij erg benieuwd hoe Holland Casino zich zal positioneren op de onlinemarkt.

Ben je op zoek naar een online casino waar jij nu meteen je favoriete spellen kunt spelen? Geniet van een cashback bonus bij Fortune Legends Casino!